Let me be your one and only.

Vi kan väl säga att jag fortarande inte kan svara på hur man vet när man är kär, utan att jag snarare är mer säker på att det är väldigt personligt hur man vet. När jag är med honom vet jag, när jag hör hans röst vet jag när jag tänker på honom så vet jag. Det är enkelt och så himla komplicerat på samma gång, enkelt för det bara känns och komplicerat för ni skulle aldrig kunna förstå hur mycket jag än förklarade, men jag vet och det är  det enda som räknas. Det ska inte vara svårt att veta om man är kär, det ska vara enkelt det är det enda jag vet. 
Han gör det enkelt att veta, han får mig att må så fantastiskt bra och han får mig att faktiskt digga varje liten del av mig själv på ett sätt som ingen annan tidigare har fått mig att göra. 
Folk har nog sitt att säga om det här, och varsågod prata på ni, jag vill inte veta vad ni säger om oss för ni vet ingenting. Jag vet vad jag känner och jag vet vad jag vill. Jag vill vara med honom. 
 
Det ska vara enkelt när det kommer till kärlek, och det här är så enkelt som så att jag är upp över öronen förälskad i honom och hur mycket ni än ber mig sakta ner så går det bara snabbare. När det känns såhär så behövs det inga förklaringar eller månader av att lära känna varandra eller det där "lugna" som folk tycker att man ska ta. Det här är så självklart för mig så jag behöver inte mer tid för att veta vad jag känner. Jag är kär i en helt fantastisk man som gör mig så förbaskat lycklig att vara på denna jord och som gör mig knäsvag. 
Det här är kärlek och när den dyker upp i ens liv så vet man bara.
Jag vet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0