2013

Så vad har hänt under 2013, skriver ner så jag minns detta om några år när allt som hänt det gångna året. 
 
- Vi fick en till familjemedlem, lille Tåke 
- Fick en till systerdotter som jag saknar ihjäl mig efter varje dag.
- Kom igång med träningen hyffsat bra men inte tillräckligt.
- Hade ett jävligt tugnt år i skolan. 
- Blev rödhårig vilket jag aldrig kommer färga bort, inte i år i alla fall.
- Gjorde många misstag som man nu kan lämna bakom sig och lära sig av.
- Åkte utomlands med kärleken i mitt liv, bästa semestern någonsin! åh va jag längtar tillbaka....
 
Sedan har det inte hänt speciellt mycket mer, eller jo såklart, men det här är lite av det som hände i alla fall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0