You make it real.

Stanna upp, stå stilla, andas, känna, tro, veta, inse. 
 
Vi drömmer om att finna den rätta stora kärleken, att hitta någon att dela sina bra och dåliga dagar med. Vi går igenom perioder med människor vi tror är den rätta och så går vi igenom perioder med människor vi vet inte är den rätta men som ändå fyller hålrummet inom oss, om bara för en stund. Det är så vi är bara, vi behöver en person som vi kan luta oss mot när motgångarna kommer, någon som finns där om kvällarna när nätterna är för långa. 
 
jag har aldrig gillat klyschor " älska dig själv innan någon annan kan göra det" tss, ja visst visst. Men nog finns det ändå en slags sanning med dessa klyschor, i alla fall tycker jag att det är viktigt att man älskar sig själv och respekterar sig själv, jag tror att det är viktigt i de lägen när vi tror att vi har hittat prinsen eller prinsessan i vårat liv och plötsligt så inser du att han är din prins men du är inte hans prinsessa, jag tror att i det läget är det viktigt att stanna upp, stå stilla, andas, känna, tro, veta och inse att det är okej att det gör ont, men det blir aldrig bättre av att klandra sig själv. 
 
Jag är så otroligt glad över att jag har hittat min andra halva. Jag är så säker på att han är rätt för mig, jag ser det i hans ögon och jag känner det varje gång han är nära mig. 
Jag vet att han är den jag skall spendera resten av mitt liv med. När vi inte träffats på bara några dagar så känner jag mig tom, det är en känsla som inte går att beskriva, men det saknas något. Jag är inte hel utan honom. Det är bara så jag vet att han är den rätta för mig, jag är inte komplett utan honom bara.
 
Jag ville nog bara komma fram till att det är så viktigt att i vardagen stanna upp och bara se vad ni faktiskt har, uppskatta varandra mer, visa varandra kärlek oftare, tappa inte bort er i vardagen utan försök att se hur otroligt viktiga ni är för varandra för att er dag ska gå runt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0