Så long time no see

Så.. vad har hänt senaste veckorna, well.. börjat på Lärarprogrammer som skrämmer skiten ur mig och min framtid, men på något sätt har jag upptäckt vad min riktiga dröm är också, jag vill mer än allt här i världen få syssla med teater, teaterlärare kanske? 
Ja, men herregud. va svårt det är!! man ska bara veta rakt av vad man vill jobba med 30 år av sitt liv, hur jäkla lätt är det? hade hellre bara haft världens upplevelse som barn där det bara slog mig att " detta är mitt kall med livet" Hade varit betydligt mycket lättare att bara få vara sådär säker. 
Well, jag ska ge detta en chans, det är ju inte som att jag går in i ett kloster och det är helt plötsligt helt kört. 
haha, så en chans ska det i alla fall få! 
Jag har ju alltid sagt att man måste pröva för att veta, för mig funkar det inte riktigt att andra säger att det är roligt. Jag måste pröva för att veta. 
 
Annat som hänt är att vi äntligen fått vår soffa, så nu är lägenheten så gott som färdigmöblerad. Det känns riktigt bra, nu är det bara fix och trix kvar, sköööönt. 
 
Nej nu måste jag tyvärr plugga ihjäl mig eftersom tentan är om en vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0