Can you feel the love tonight?

Det var en kväll för snart ett år sedan. Vi satt i din soffa och såg film, lejonkungen. 
En klassiker utan dess like. Det var så spännande mellan oss då, allt var så nytt, du var så ny, jag visste knappt något om dig men ville veta allt. 
Jag ville aldrig åka hem, jag mådde så bra direkt jag tog första steget in genom din dörr. Vi skrattade, pratade, diskuterade och allt kändes bara så himla bra. 
 
När vi såg lejonkungen, och can you feel the love tonight spelades så insåg jag för första gången att jag var kär i dig. Då slog det mig att jag hade fallit för dig.
Sedan den dagen har jag varit fast. Jag älskar dig, snart har ett år passerat och jag älskar dig fortfarande så enormt mycket och jag är lika kär i dig som den dagen vi såg lejonkungen för första gången tillsammans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0