Jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam

Fredag kära fredag! äntligen är du här.
Sovmorgon idag, klev dock upp tidigt, tycker det är skönt att slippa stressa och bara strosa omkring några timmar på morgonen och se lite serier och lyssna på musik. 
har bara 1.45 timmars lektion idag, så det är skönt! blir att åka till USM sedan och köpa gymkort, fit for fight är det jag ska satsa på nu efter denna förkylning. Sedan hem till mitt hjärta så ska vi handla och äta tacos ikväll! myspys.
Ska även åka till stan i helgen och köpa en present till hjärtat eftersom han fyller år på Tisdag! Jag och hans mamam ska också baka bullar i helgen! mumsfillebaba. 
Storstäda lägenheten ska också hinnas med idag, har blivit så lat med att hålla rent och fint på sistone och det hatar jag. Jag avskyr stökigt i lägenheten!! Så det ska jag styra upp med idag. Vi har ju båda varit så himla förkylda senaste veckorna så livet har legat lite avsides, har bara försökt orka plugga och göra sånt nödvändigt. 
 
Nu ska jag snart börja kila till bussen. 

Hoppas alla får en fin helg!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0