Dead man walking.

Så ibland glömmer jag bort lite av allt det jag lärt mig, jag diggar det inte.. ska lätt gå tillbaka till att vara awesome nu!
Onyxia är en knasig sak som ligger i kartonger istället för mjuka korgar, leker med kvitton istället för riktiga leksaker, men jag älskar henne anywayys.
Lillgosan!
Jag är jättejättejätte taggad på mitten av Maj nu 11 Maj slutar jag jobba och 13 Maj kommer Cassie hit från USA, krilles girlfriend. Det blir mer än bra!
och snart är det sommar, längtar ihjäl mig.
Btw har jag sökt till universitetet i höst, himmel och pannkaka. Men det kommer bli jätteroligt också att äntligen få en bra utbildning som leder till jobb man faktiskt vill jobba med.
ska nog ut och springa ikväll, vill inte vill inte vill inte. Men ska man vara fin får man fan lida.
nu ska jag chilledilla en stund till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0