Cannonball.

Vår kärlek är för svår för ord att besrkiva, det går bara inte. 
Det är som att jag har vandrat omkring och bara väntat på dig, och så var du bara där. Det här är ingen slump
det här är ödet, det som är menat att vara. Det är som att du valde mig. 
Den här kärleken är något annat, den är villkorslös, den är passionerad, den är lättsam och ibland svår. Den är det bästa som någonsin hänt mig och jag är så fruktansvärt lycklig. Han gör mig till den lyckligaste flickan i världen och det är inte överdrivet att säga så. Han är den där film-killen som alla tjejer drömmer om, han som skedar en när man vänder ryggen till, som kysser en på pannan när man sover, som tittar på en med kärlek i blicken. Jag önskar att fler fick känna såhär, för det går inte att förklara hur det är. Om jag skall försöka skulle jag säga att det är som att flyga utan vingar, det är som att sväva. Jag är så tacksam för det här, jag tar det inte för givet, aldrig någonsin! det får jag inte göra. Att få sådan här kärlek och få ge sådan här kärlek till en annan är så fruktansvärt fint. 
Jag har hittat min själsfrände, min andra hälft, min person. Han är min bättre hälft, den som gör mig till en bättre människa och framförallt lyckligare. Han är trygghet, den famn man vill krypa upp i när man är rädd och ledsen. 
Det här är så fint! och snart blir vi sambos, snart skall vi somna intill varandra varje kväll, vakna med varandra, äta alla måltider tillsammans, det gör mig så glad! 
 
 
älskade, fina, kärlek. 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0