Just a kiss on your lips in the moonlight.

Äntligen känner jag mig som en människa igen. 
Ifredags hade jag så hög feber, huvudvärk och mådde så hemskt dåligt..
igår var jag soffliggande och idag så har jag i alla fall kunnat vara ute en stund, tills det vart snöstorm och jag åter igen hamnade i soffan utav den anledningen. Det snöar som faaaan han själv på ren svenska, det är som att det skall bli vinter återigen, tack för den! hade hoppats på vår, får väl helt enkelt kila upp på vindan och hämta ner alla tjocktröjor igen för detta ser inte lovande ut.
Har med lycka hittat " The girl with the dragon tattoo" collectionens två fina linnen, på en loppis för tio kr, och lappen satt kvar på linnena <3 dock tog en tant den finaste koftan innan jag hann ta den.. skit också!!! men så är livet.
Köpte även två ljusstakar till den kommande lägenheten.
Gillar verkligen känslan att köpa saker som man vet kommer stå i ens egna lägenhet,  det kommer bli så fantatiskt bra.
Ni är väldigt tysta läsare må jag säga, kläck ur er något. Något litet, kanske ett hej!
( kläck heheh, lagomt fint till pååskjkk) usch jag hatar ÖB reklamen föresten, idiotisk och skit dryyyyyg.
Har föresten börjat se den roligaste serien på länge, New girl. Den är fantastisk! den börjar på teve snart också i tv4 så det borde ni hålla utkik på. Den är grym! skrattar till varje avsnitt, den är klockren!
Saknar min pojkvän jättemycket, förlåt att jag lipar på om det, men jag gör verkligen det! det är skkiiiit jobbigt att bo 400 meter ifrån sin pojkvän och inte kunna träffa honom...
men förhoppningsvis imorgon, annars på Onsdag när det är Titanic på bio, är sjukt taggad på det föresten!! helt sjuukt.
Nu ska jag mysa vidare med Onyxia som har hittat sin favoritplats här hemma, på elementet i vardagsrummet.
har fastnat så mycket för New girl så snart har jag sett klart första säsongen.. sämst.
Men den är galet bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0