Från och med du

Jobbat 8 timmar och är så trött och less! Inte en bra dag helt enkelt, jobbet gick bra men jag var bara inte på topp!
Jag längtar så frenetiskt mycket efter helg! På fredag ska jag ut med mina systrar, på lördag ska jag mysa med pojken och träffa tjejerna på kvällen, sedan mys mys mys söndag!
Bara bita ihop, imorgon är det tidig morgon och torsdag är det jobb kväll. Sedan är det bara fredagens korta jobbdag som skall utföras!
Min syster kommer även med en helt fantastisk och efter längtad sak som ni får se sedan
Btw, människor som haft någonslags relation med varandra bör alltid vara så mogen så man kan säga hej. Vissa är tydligen jävligt omogna.

Nu ska jag bli inspirerad av miss deschanel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0