Äntligen helg!

Nu är det äntligen helg, som jag har längtat!
mamma kom på den roliga idén att vi ska städa lägenheten, buuh.. så jag ska hjälpa till med det snart.
Sedan ska vi ut i tvättstugan, jätteroligt..
Jag brukar vara duktig på att städa men dagar som denna vill man bara njuta av att det är helg.
Sedan ska jag och mannen gå och bunkra upp oss med mat och gott till helgen, ganska så bra!
Imorgon ska jag till staden och köpa Mates of mines nya skiva, äntligen säger jag bara!!!
bodde ju förra sommaren i Henriks lägenhet medan de var i USA och spelade in skivan och nu är den äntligen här.
nu hojtar mamma att vi ska till tvättis
så ha en fin dag och helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0