Jag undrar.

Jag undrar om idioterna som krossar söta flickors hjärtan någon gång känner skam?
Jag undrar om flickorna som väljer bort de fina pojkarna för att få vara med dem som behandlar dem som skit känner ånger?
Jag undrar om skratten mellan gråten är äkta?
Jag undrar om folk fattar hur fruktansvärt ont det gör att bli tagen för givet?
Jag undrar om ni vet att det är okej att vara ledsen?
Jag undrar om han någonsin tänker på mig samma sekund som jag tänker på honom
Jag undrar om jorden någonsin kommer vara rättvis
Jag undrar om jag någonsin kommer älska någon annan igen
Jag undrar om jag någonsin kommer vara älskad igen
Jag undrar vad jag gör om tjugo år
Jag undrar om jag har hus, bil och barn
Jag undrar vem som lämnade vem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0