Farväl så länge.

Jag kommer inte uppdatera här förens kanske i Juli.
Jag har fullt upp med massa annat, exempelvis livet.

I alla fall, läste världens bästa inlägg av hanaPee idag, ni måste läsa det!
det fick mig att känna att när man mår sådär jävla dåligt och allt bara är svart och vitt så finns det andra som känner exakt samma sak. Det fick mig i alla fall att känna så, det värmde hela mig att veta det, och att man ska komma ihåg att det blir bättre och man får må dåligt. Att man får visa att man mår dåligt, att man får tillåta sig själv till att gråta och ha ont, det är okej och det blir bättre.


http://hanapee.blogg.se/2011/may/det-ar-synd-om-manniskorna.html



JA, så hejdå.
ha det jätte bra tills vi hörs igen.

p.s jag mår bättre än någonsin, känner mig fulländad och lycklig.
livet är så fint och snart tar jag studenten!

Jag älskar er alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0