23 dagar kvar.

Det är 23 skoldagar kvar till studenten.
Idag fick jag veta att mitt betyg i samhälls hänger på den sista uppgiften, ovanligt av mig att ha det så.
Men nog ska det gå alltid, ska bara lägga allt krut i den och skriva en awesome uppggift.

Mitt hår är helt galet det står åt alla möjliga håll. tur att man är snygg ändå!
Jag tänkte ta en promenad nu, men nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj can't do it.
ska istället vara duktig, stänga av datorn och göra läxa.
gjorde en notis just nu, mitt hår är jäkligt tjockt och fluffigt..
haha ja nu vet ni det! jag är svintrött.
Gjrode nationella talet idag, sista talet i svenska.. det gick så grymt bra! är super nöjd.
Nästa vecka ska jag boka massage tänkte jag, det är dags nu! är helt klart värd det.

Jag är en riktig lortlisa.
Mitt rum är kaos hela tiden,
måste ta tag i mitt liv for real.

over and out, xoxo, ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0