Life in technicolor

livet, livet, livet.
jag är sjuk fortfarande, det är på bättringsvägen. Dock mår jag lite illa och har ont i magen nu, får väll hoppas på att det inte är mer sjukdom på gång utan bara tillfälligt.
Jag är för lycklig för mitt eget bästa tror jag. Jag har jobbat mån-tors, haft en fin Fredag och en lugn och skön Lördag. Imorgon är det söndag och då ska jag åka hem en stund till mamma och pappa!
På måndag fyller jag nitton! är ledig fram till Torsdag vilket känns fantastiskt skönt. Har varit slitsamt att jobba med denna förkylning!
Sedan jobbar jag bara tors-fre och sedan ledig några dagar till! mycket bra.
Sedan blir det en jäkligt slitsam vecka..
men det skall nog gå bra tillslut.
ska ta och krypa under täcket nu och hoppas på att illamåendet går över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0