home.

Sitter hos systra mii nu, är barnvakt och trött. Herregud, min standard tid har börjat bli 22.00 upp i ottan.
Usch ba. Imorgon skall jag i alla fall sova till minst elva, sedan sola om det är sol, annars sova till 12 haha.
skulle ha filmkväll orkade inte ens börja se en film, koncentrationsnivån är på 0.0%
Jag tänker inte heller längre, det är så skönt när man tänkt så man bara vill gråta och när man sedan inte tänker alls.
Därför tror jag att det är bra att tänka tills hjärnan sprängs, att bara tillåta det.
gooosh så trött man kan vara. orkar inte vara deepshit
så vi säger såhär, det suger mycket mycket mycket att tänka på skit saker och det är så skönt när man slutat tänka.
Nu ska jag lyssna på gooo musik och njuta av att inte tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0