Home

Om några timmar hämtar pappa mig och de sista va mina grejer. Snart bor jag hemma igen, dock har jag saknat mitt flickrum i Röbäck. Det kommer bli fint att få komma hem.
Har städat hela lägenheten, damsugit, skurat, dammtorkat allt sånt och nu ser den ut som när jag anlände för sex veckor sedan.. herre gud va tiden har gått fort!!
Imorgon är det jobbdags igen, har två tunga jobbveckor framför mig. 
Jobbar först Mån-tis fre-sön och samma sak veckan efter. Alltså jobbar jag helgen+mån-tis så onsdagen lär ju spenderas i sängen, möjligtvis i solen sovandes.
Sedan kommer en vecka med tre dagar innan mitt sommarjobb avslutas med en 6 dagars vecka.
Måndagen efter den veckan kommer helt klart spenderas sovandes haha.
nu ska jag chilla vidare tills pappa kommer.
Kings Of Leon – Pyro
min favoritlåt just nu, så bra på alla sätt och vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0