Can't always get what you want.

Jag tycker om mig själv precis som jag är.
Men en sak ogillar jag jätte mycket, och det är att när jag säger nej till något så får jag sån jävla ångest
och tänker " ...Men fan nu får jag aldrig mer en chans på det här"
lustigt nog så är det ju kanske inte så konstigt. Jag är ingen nej-sägare, jag har alltså det exakta motsatta problemet i jämförelse med Jim Carrey i Yesman .
Dock så brukar denna ångerfyllda känsla gå över tillslut.
Och shit va jag blivit onödigt sårad genom åren pga att jag inte gillar att säga nej till vissa personer/saker.
Nu har jag bara lyssnat på min magkänsla som skrek nej, och då måste jag acceptera att jag faktiskt valt att slänga kakan och inte ha den kvar.
this too shall pass <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0