han

När han tittar på mig så får jag nästan panik.
Jag vet inte var jag ska fly, jag säger saker jag inte borde och blodet flyr i mina ådror.
snabbt, snabbare, snabbast.
Jag ler, ett gigantiskt leende som han inte kan tolka men som säger mer än tusen jävla ord.
Han kan inte förstå att han gör mig lycklig, att han slår ut alla andra killar
att jag vill ha honom och ingen annan som står omkring mig.
När han är nära mig vill jag närmre, jag vill bara komma lite närmre
Även fast det är omöjligt så är det dit jag vill. jag vill att han ska säga det innan mig så jag slipper säga det och att han inte säger det tillbaka.
Jag vet vad jag vill. Jag vill ge mig själv, 100 jävla procent av mig själv till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0