NOW THAT I'M ALRIGHT, I CAN'T HELP YOU OUT.

Legat ute i solen i bikini!!! så skönt,
har nog fått lite färg i alla fall. vågar typ inte ligga fler timmar, vill inte bli en räka.. haha.
Det vart lite små kasst väder ute nu, eller slöjor över solen.
Så jag ska fixa och dona lite här hemma nu när jag är ensam.
fixa mysigt i rummet och sådär, har min fin lista igång på spotify.
Väldigt fin dag måste jag säga, får se vad kvällen har att erbjuda, gud va jag längtar efter varma sommar kvällar. När man går i klänningar och bara ben. Inga tjocka kläder behövs, åh så underbart! åhh va jag längtar.
Men snart så!!
ska nog städa nu och sedan måla naglarna och fixa lite sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0