En bok om kärlek.

Det tog två dagar sedan hade jag läst ut en så fantastiskt fin bok!
älskar den, kommer läsa den om och om igen.
Nog är allt fantastiskt bra ändå, även fast man inte vaknar bredvid någon som luktar så fantastiskt gott
även fast man inte tar promenader med en annans hand inflätad i ens egna,
även fast man inte vet allt om en annan person, även fast man inte får tappa andan varje gång hans läppar rör vid mina, även fast man inte får sakna någon som får ens hjärta att slå dubbelslag
nog är allt fantastiskt bra ändå? visst?
nu ska jag göra skolarbete, ikväll ska jag träna och sedan ligga i min 1.40 säng och se film
Ensam och nöjd.




Kommentarer
Postat av: pillan

Vad var det för bok?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0