Du säger att allt är bra hur fan kan du spela glad?

Kan inte sluta lyssna på Veronica Maggio, helt sinnes sjukt bra människa.
Ni måste lyssna på hennes album inget skämt.

Idag känns det som att jag kanske är påväg tillbaka, allt har börjat handla om ytlighet igen.
När man är lycklig så hinner man inte bry sig om att man väger ett kilo för mycket eller att hon är mycket finare
i den tröjan än vad jag är. Man har fullt upp med att skratta och flyga på rosa moln.
Jag vill dit igen. Jag vill inte titta på mig själv i spegeln och nypa i armarna som kunde vara mindre och nästan spy av att se mig själv i spegeln. Det ger inget. 
Jag älskar att bara ta allt för vad det är, att se sig själv och inte kräva mer än det som är. Bara respektera och acceptera sig själv.
Kanske är jag där snart igen.
Jag hoppas då verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0