This love will be your downfall.

SÅ JÄVLA LESS PÅ ATT VARA SJUK NU.
finns inga ord för hur less jag är!!

Vill spola fram tiden tre veckor. Längtar efter det gått tre veckor verkligen..
Ikväll ska jag försöka läsa min Engelska bok och sådär
Har en hel del läxor just nu.
Ska även klura ut vad jag ska skriva för jobbannnons.
Ja mycket var det ja...
skönt med helg snart!! behöver det verkligen.

Busschaffören gjorde min morgon så mycket bättre!!
han är så himla fin!!
" goodmorning"
" HA EN JÄTTE BRA DAG NU ALLIHOPA!!!"
mys!

Jag har migrän och är jätte trött.
Ska sova efter idol idag tror jag! eller jag ska.
Nu ska jag försöka ta tag i lite läxor innan halv åtta hos mig.


haha min hand på bilden äger.
Första doppet i polen in turkäj.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0