i've got soul but i'm not a soldier

Sådär, nu är jag nyklippt och  fräsch!
frisören sa att jag hade jätte solblekt hår,not so good.
Nu är det jätte fint i alla fall, ingen skillnad alls faktiskt så det är inte så
värt att fota och försöka visa.

Sedan drog vi hem och åt och sedan begav vi oss till stan.
Jobbigt bara!!!
men jag fick ialla fall med mig en fårskinnsväst, en maxikjol, bh+trosa, hårgele och ansiktsmask.
Skulle köpa gym kort men det var stängt!! röv...
men jag ska kanske cykla dit ikväll, om jag orkar.

Nu ska jag pröva min maxikjol till lite olika kläder och sisodär.
Sedan ENGELSKA bok!!



Kommentarer
Postat av: josephine

sv: jaha vad är det för jobb då? :P

2010-09-30 @ 16:27:07
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0