It's just one of those days

Sitter i mitt fina rum nu, har fått in det mesta i garderoben och sådär ( skrev först : och med ock, inte okej... haha)
Mitt nya skrivbord ligger fortfarande nerpackat och ska sättas upp snart, eller någon dag i framtiden.
Annrs är det en rätt dålig dag, som sagt.. it's just one of those days.
Men men, saker är som de är av flera tusen anledningar.
Ibland är det bara så jävla jobbigt och ibland orkar jag inte förstå mig på tusen anledningar.

Köpte Twilight idag, det var på tiden!
nu har jag bara 4 filmer + 2 skivor som ska inhandlas. får se när det blir haha.

nu ska jag försöka göra något istället för att bara plågas av tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0