icecold.

fyhelvette va jag fryser, helt sjukt!!
jag och sandra var på möte på Pondus imorse och sedan cyklade hon till skolan och jag åkte på pakethållaren.
Det körde förbi en lastbil och det for typ en liter vatten på mig.. skönt.
Nu fryser jag sjukt jävla mycket och vill bara hem och sova.
så less på allting nu, fan.

Ska i alla fall med sandra på stan efterskolan och göra en sak, vad får ni veta senare

nu ska jag skriva ut lite bilder

tjarå.

ps, en varm man är hjärtligt välkommern att komma hit och värma mig.



Kommentarer
Postat av: sandra

så jävla jävla bra, ja inte att vi blev dyblöta alltså ;) hehe men det andra. jag lovar, snart är det min tur! bokar nog till veckan :D:D

2010-09-21 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0