a part of me.

En del av mig har dött.. eller så kanske den ligger i koma.
Jag är inte mig själv nu.
Det gör så ont så hela jag har domnat bort.
Smärtan tär, och jag vill mest bara springa och skrika.
Det är så förbannat onödigt, dessa veckor har varit så förbannat onödiga och outhärdliga.
hela min själ skriker av smärta.

Min enda önskan är att vakna upp och känna att jag lever igen
Inte vakna upp och önska att jag skulle få somna om igen.
Jag önskar att jag kunde se mig själv i spegeln utan självförakt
att jag kan le åt allt det jag har istället för att må dåligt av det här.

Jag försöker se framåt. För jag vet att det kommer bli bra tillslut
men just nu gör det bara så förbannat jävla ont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0