world of our own.

Vilket väder ute.. helt insane.
jag myste så himla mycket imorse, det var ju jätte mysigt att bara sitta i pyjamas och lyssna på go musik och titta på när det snöade.
Men att gå ut i det?!?!? nae.... det var inte kul...
blev dyngblöt innan jag hunnit till bussen, det var dagisbarn på bussen som gav mig migrän, en tjej som kastade snö på mig och en tant som inte kunde betala sin egna bussresa...Inte direkt den dagen jag planerat men.
När vi slutade skolan så hade det i alla fall slutat snöa som tur var.
Då gick jag till gymmet med Sandra, eller hon bor ju nära så vi höll varandra sällis dit.
Så jag gymmade en timme sedan drog jag hem och duschade och nu skriver jag det sista på mitt statsskick.
Det har varit en grymt svår uppgift...
jag får väll G i alla fall, det känns så.. inte för att vara negativ, men jag var verkligen inte kreativ.
jaja.
nu ska jag skriva vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0