Pondus.

Första dagen på praktiken klar.
Vi började 13.15 idag, så det blev en lång sovmorgon.
Imorgon ska vi börja aningens tidigare!
vi ska även bli fotograferade imorgon av Andreas Nilsson, HUR KUL?
vi ska även få äta frukost på Rex på fredag i samband med Umeå fashion weekend.
Nejmen, fy va tråkigt det låter!! eller inte.
Känner verkligen att det här är en bra plats att vara på och det känns så bra att vi är 4 st som hjälps åt.
Det blir bra två veckor tror jag.

FIck veta mitt historia provsresultat idag. Fick jäkligt bra på det må jag säga!
Historia är så rolgit också.
NK gick nog dock inte så bra...

Nu tar jag det lugnt en stund innan jag ska iväg på gymmet
Jag orkar inte egentligen men jag undviker att tänka så.
Måste ligga i om jag ska få några resultat!

Nu är det bara sexton dagar kvar innan gaddning
nervös och alla andra blandade känslor.

Nu ska jag springa och byta om innan jag ska dra iväg till gymmet.
höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0