going away.

Imorgon ska jag lämna stan över dagen. Ska åka lite norrut och för en gångsskull se lite andra människor och annat.
Det ska bli skönt!
det som inte ska bli så skönt är att gå där helt exposed utan smink och allt... bajs.
Nej jag är inte en sådan person som ALLTID måste vara sminkad, men jag tycker om att se fräsch ut och jag tycker om att piffa till mig lite om jag ska göra något.
Men inte imorgon, pågrund av jävla ögoninflammationen.. kul.
Hoppas på sol för då kan jag ha solglajjor..
Det blir en riktigt självkänsla-pepp dag kan jag lova, måste hålla huvudet högt hela dagen och försöka tänka positivt..
men bra känns det verkligen inte.

Nu ska jag se Idol och sedan ska jag nog se Twilight, i alla fall efter att jag sett One tree hill.
OLLE SKA SJUNGA FRÅN OCH MED DU<333 åååh så bra det kommer vara.. svimmar typ av lycka.

nej men, jag skriver säkert mer ikväll.
Dåliga har ni blivit på att kommentera också, varföööördåra???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0