30, dead

Åkte bort igår kväll och sov borta.
jävlar va trött jag är idag..
jag är verkligen död, orkar absolut i n g e n t i n g!!!!
Blir helt klart en tidig kväll.

Alltså... hörde bara rösten av läraren och jag höll på kräkas.. fick migrän typ.....
Längtar tills den här lektionen är slut, då ska jag äta frukost....
jag
orkar
inte.

Drömde världens jobbigaste dröm också, började gråta när jag vaknade,den var inte hemskt.. hatar bara att
det var en dröm....

kommer vara tyst idag tror jag, orkar inte ens prata... :( haha.
Jag vill bara hem till min säng och sova... 2 nätter sedan jag sov i den.
buh.

Idag är det prick en månad kvar till tatueringen!! mihiii.
nu ska jag försöka komma in i någon slags trans och
orka Naturkunskapen
HÖR NI NATURKUNSKAP...... fy  satana......


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: hehe ja :P jag driver eget hunddagis :) dudå? kram

2010-10-04 @ 09:16:22
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0