You'll always be my hero even though you've lost your mind

Om jag ska tillåta mitt hjärta att älska igen ska det vara helhjärtat, med varje liten centimeter av mig själv
och det ska vara på riktigt. Det ska vara för att han vill vara med mig och ingen annan.
För att jag är jag och inte hon. Inte för att jag är bättre än hon utan bara för att hon inte är som jag.
Jag ska älska honom, inte för att han ber om det utan för att det är allt jag kan göra.
Han ska vara med mig för att han vill ha mig, inte för att hon inte vill ha honom.
Hans kyssar ska vara som elstötar genom hela min kropp och hans närhet ska få tiden att gå långsamt
och snabbt på en och samma gång. Det ska vara kärlek utan begränsningar.
det ska vara vi två och inga andra.
Det ska bränna i mitt hjärta när han är i närheten, varje centimeter av mig ska älska honom.
Jag väntar på det och jag kommer vänta tills det är på riktigt.
Jag förtjänar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0