Det bästa.

Det bästa med att vara 18 år är att jag kan se tillbaka på det jag var förut och inse hur mycket jag växt.
Man växer
Ibland tillsammans, ibland ensam och ibland ifrån varandra.
Alla förändras
hur mycket man än försöker hålla sig fast vid den man är, för vissa gillar ju egentligen inte förändring
Man vill ha det som det alltid ha varit, man ska vara som man alltid har varit.
Men så går det inte och jag tycker det är bra. Man förändras och alla förändring bär erfarenheter med sig
Ibland förlorar man väldigt mycket men oftast vinner man något i slutändan.
Man ska inte vara rädd för förändring
man ska låta den ske och se vad som händer efter den
vi kan inte kontrollera allt och vi kan inte välja vilka som förändras och vilka som förblir densamme.
Men allting har en anledning och om inte får vi hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0