She will be loved.

Härlig kväll med underbaraste brudarna! kunde inte bli sådär jätte mycket bättre.
Filmen var enligt mig bra i alla fall! jag trodde att en massa annat skulle hända, men den var i alla fall bra
Typisk " nawie, aw, tårar, aw, happyending" film haha, ni vet!
Den var i alla fall bra, dock skrattade jag åt dem som bölade rå högt där inne. förlåt.. jag brukar också vara en såndan ibland.. men det lät bara så jävla roligt..  jag är jätte törstig kände jag nu och ne min säng känns inte rolig  att krypa ner själv i ikväll.
Blir alltid såhär när jag sett såna filmer därför ska jag se Dexter och tänka på andra fina saker! mums.
min piercing fick för sig att börja blöda idag, fyfan va less jag blev..den verkar inte vilja läka klart. men så länge den inte gör ont får den stanna kvar.

Det där tyder på att jag är trött när jag berättar 10 saker på en sekund typ..
Orkar typ inte se dexter, vill bara sova.. måste i alla fall dricka något.

Annars bör ni lyssna på Flower power singers - going up the country, låten som är med i 3-reklamerna.
Den är så grymt skön ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0