Dina färger var blå

Nu har jag "landat" här hemma. Dagen efter jag kommit hem var som en grå dimma, fattade inte att jag var hemma, mådde dåligt och ville mest bara sova. Men nu har ja som insett att jag varit i Turkiet och nu är hemma igen.
Tråkigt känns det.. saknar allt så himla himla mycket!

I alla fall så har jag sett HIMYM idag, shit så bra det är!! det är bland de bästa serierna helt klart.
(älskar typ alla serier)
En serie jag ska börja se är Bones, jag och mamma såg det när vi var i Turkiet och det var ju hur bra som helst!
usch, mitt liv är tragiskt.. haha not.
Följer typ 20 teveserier men i alla fall.
Jag saknar william HUR mycket som helst!! måste ta och träffa honom i veckan känner jag.
SHIT, sista hela veckan i skolan nu.. sedan 3 dagar och sedan är tvåan slut. Vart tog tiden vägen?
Sommarlov, sommarjobb, mys i solen, bryn hy och 18 år.
Ja jag fyller 18 om 26 dagar. Det är heltttt sjukt!

Emely slutar skolan också.
Det om något är sjukt, fyfan!
Känns som att vi känt varandra mer än två år, så det kommer bli så konstigt att komma tillbaka till skolan utan henne där. Men det är så det är.

Nae nu ska jag smöra in mina läppar i lipsyl.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0