last night i fell in love without you.

Jag fick almost VG på provet typ en poäng ifrån eller två. Men jag är super nöjd hur som helst. Äntligen är pluggandet över!!
Ikväll är det UF mässa som jag snart ska fara på, det är oväder ute.. usch vill bara ligga i soffan och dricka te men icket. Ska ut i denna storm.
ska i alla fall hem till åtta för då äre fan favoritprogrammet på teven.. jag och mina program haha.
imorgon har jag i alla fall kort dag och sedan drar jag till mormor över helgen. Det blir mysigt!
Ringde till min handledare idag, ska ju ha praktik nu i 2 veckor på nöjesmagasinet. Jag var duktig som bara tog tag i saken och ringde, jag blir alltid så jävla nervös för jag brukar alltid säga fel men det gick bara bra så nu är det fixat så jag slipper tänka på det.

Nu ska jag dra på mig alla kläder som existerar sedan gå till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0