HAHAHA

Höll på stuka handleden idag, okej den kunde fan ha gått av...

skulle köra "trostricket" ni tjejer kanske vet? man ska byta trosor utan att vara naken helt? så man behåller dem andra på sedan byteer man medans...? aja skit samma

jag skulle byta och står intrasslad i trosorna och då vinglar jag till, jag försöker börja hoppa men mina fötter sitter typ  ihop, så jag ramlar rakt ner på golvet och tar i sista stund emot mig med handen och sedan gör det skit ont i handleden, men det enda jag kan göra är att ligga och asgarva högt.
i den stunden hade jag velat ha någon här som såg det för det var oförglömligt och fan det roligaste som hänt på länge hahah!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0