.

den här måndagen sög och var bra...
ville slå sönder mig själv för att jag är vegetarian, kom nämligen till lunchen idag och det var slut med veggmat.. nej okej jag vill slå sönder alla som tar vegmat men inte är vegetarianer, idiooooteeerr!!
i alla fall så mådde jag illa på idrotten, hade yoga prov som gick sådär.. fick även migrän pga att jag inte ätit något.
Åt typ ett ton mat när jag kom hem...

Hämtade i alla fall jeansen idag. har dem bredvid mig, de är så fina så fina så fina! älskade cheapmondayjeans.

i alla fall så ska jag duscha nu sedan blir det fotoplugg & tevetittande sen ska jag ge kent en chans det har jag lovat ida och Hannele

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0