ekonomi nyheterna

Lyssnade nyss på eknonomi nyheterna, de pratar om BNP och efterfrågan. Jag försöker verkligen förstå, det gick väll sådär! tur att mamma kan det där..
Har i alla fall kommit rätt långt med pluggningen och i övermorn är det prov. Det kommer gå bra tror jag. Ska göra mitt bästa! sedan är det två veckors APU som står på schemat, jag har fått på nöjesmagasinet vilket jag tror kommer bli great. Sedan är det påsklov.
Ska i alla fall ha en skön helg nu, ska till älsklings mormor och morfar och åka skoter, pappa ska få köra mig runt och runt och runt åkern.. haha. Mes som jag är!
Sedan ska jag mysa med mormor och som alltid äta alldeles för mycket gott. Ska undvika det så gott det går faktiskt.
Nu har jag jätte ont i hela min kropp, är stressad inför provet och mår dåligt av att bo i Umeå, fan! idioter fyfan för alla jävla idioter.. fast jag kan väll inte bo någonstans och slippa personer som ska vara så fruktansvärt brutala.. fy.. ska nog sova snart. Blir ingen sovmorgon imorgon men det har jag valt själv och jag klagar faktiskt inte.

Hoppas ni har en bra kväll allesammans.
Och alla ni i min klass som läser detta, kämpa på med samhällskunskapen! ni klarar det!!
Nu ska jag värma min värmekudde för jag har svinigt ont i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0