We'll love again just not each other

Att älska någon så mycket så man inte kan se den med någon annan, samtidigt som man inte kan se sig själv med den längre.
Att hata känslan av att veta att hans läppar kysser någon annans och inte dina.
Att älska känslan av att vara fri.
Det gör ont.

Ibland tar man beslut som inte alls är rätt egentligen, val man bara tar för att man låter hjärtat styra och inte hjärnan.
Vem styr bäst? hjärtat eller hjärnan?

Man kan inte både älska och hata, man kan inte både ha och släppa.
Man måste välja.
Det gör ont att välja bort dig och oss. Att tillåta att dina läppar ska röra vid någon annans.
Det är samtidigt en lättnad att veta att det är rätt val
Vi hade en chans och vi tog den, vi tog den du och jag
Men vi förbrukade den på sådant sätt som ingen av oss var värda.
jag älskade varje sekund av vår tid, varje liten rörelse, varje litet ögonblick.

Jag har älskat och jag har hatat dig.
Jag har saknat dig och jag har längtat bort ifrån dig.
Nu står jag någonstans mitt i mellan och får välja.
Att äta kakan eller ha kvar den
jag väljer varken det ena eller det andra.
Någon annan får äta den, någon annan får ha kvar den.

Det gör ont att släppa taget om någon man älskar.
Det gör ännu ondare att  försöka hålla kvar någon när man inte längre kan.
Inte längre vill.

Vi gjorde det bra du och jag. Det gjorde vi.
Spelar ingen roll vad andra säger, spelar ingen roll vad andra tror.
Vi gjorde det bra du och jag.

Jag älskar dig
men jag släpper taget.
alltid din, alltid min, alltid vår.


Lost my way and gave
 up my treasure
Hid my heart and
lost you forever







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0