Smile baby smile

Träffade världens finaste lärare idag!
Åh , min gamla spanska lärare. Så jäkla fin människa!
för det första så kände hon igen mig efter tre år, det låter kanske konstigt.
men jag tycker att det är jätte jätte fint när en lärare man haft för länge sedan kommer ihåg en,
med tanke på hur många elever dem har i alla år.
Hon är så fin den människan!!
och hon blev så glad att se mig det värmde verkligen.

Hon berättade en massor och jag berättade en massa, sedan frågade hon " har du kontakt med någon från hörnefors nu"
då sa jag att jag fortfarande pratade med en hel del och hade kontakt med gamla klassen, sedan att jag och william fortfarande är jätte bra vänner, alltså... hon lyste upp då. Verkligen som att någon tände en ficklampa i hennes ögon, och så sa hon " åh det gör mig så glad att få höra det.. " sedan såg jag hur hon gick tillbaka i tiden sedan sa hon
" William är en så fin pojke, han kommer jag ihåg så bra.. han var så duktig"
Fyfan va jag saknar willliam!!!!!
haha dock undrar jag om hon kommer ihåg incidenten som skedde mellan mig henne och william? haha den var väldigt rolig må jag säga. I alla fall är den rolig nu. Vet inte om den var så rolig då haha.

äh, det var underbart att träffa henne. Kände bara att hon gav mig extra ork inför trean!

Nu ska jag krypa ner i min säng och njuta av att få somna tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0