save tonight

Känns så jäkla skönt att slippa kliva upp imorgon!
förra året, så fattade jag som inte att jag hade fått sommarlov. Känslan fanns inte där helt enkelt.
Nu så är det helt annorlunda, maybe pågrund av resan till turkiet. Tror att jag tog sommarlov redan då.
Jag känner att det är helt rätt att inte vakna 6 imorgon och kliva upp, känner att det är helt rätt att gå i short och sola och bada. Känner att musiken har hittat tillbaka till mig igen och jag älskar den.
Jag är helt inställd på sommarlov och allt vad det innebär.
Jag är dock lika trött som en vanlig skoldagskväll. Ögonen stängs hela tiden!
ska nog dra igång finmyssovlistan och sova
Har lyssnat på exakt samma låt i två timmar nu, underbart!

visst är sommaren förjäkla härlig ändå?


Kommentarer
Postat av: M

Jag har inte riktigt fattat att det är sommarlov ännu..

2010-06-14 @ 11:12:15
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0