Nedräkning.

Nu är det inte många timmar kvar tills jag är 18!!! mygoood.
så jäkla taggad jag är nu.
Skall erkänna för er mina kära läsare att jag inte druckit alkohol EVER.
jag lovar, jag lovar, jag lovar, det är sant. Skulle aldrig fjanta och skriva det om det inte var sant.
Det är sant. haha så ni vet!
Bestämde mig bara när jag var väldigt liten att jag inte ska dricka innan 18 och jag sviker inte så många löften jag ger till mig själv.
Men nu är jag ju 18 om några timmar så!
och det har varit värt vartenda skit jag fått för att jag inte druckigt. Det är så jäkla värt all besvikelse och förnekelse.
Känner mig grym som fan!

i alla fall, om 7 timmar är jag 18!!!! WAOOOOUW.
ska göra ett collage tror jag och visa lite bilder under dessa år.

det kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0