Meet at the hotel room

haha sjukkkkt va trött jag är,
VAD ÄR FELET????!
Jag vet vad felet är, dum fråga.
Jag bör sova  innan 23.00 på kvällarna och inte kliva upp senare än 12.00.
Jag ska i alla fall ut med Johanna ikväll, sedan får det bli en tidig kväll.

Tre fina jag på rad sådär en torsdagskväll.

Har fixat min sommar 2010 musiklista nu. Den lär hinna fyllas på innan sommaren är slut!
Imorgon är det Hörnefors som gäller, utbildning nummmmerroooo 2
"jätte" taggad! nae inte ens lite.. hoppas det går fort så jag slipper vara där längre än nödvändigt.

Jag är grymt taggad på Lördag!!!! kommer bli kanoners.
Sedan om en vecka, shiiit!!!!!!! eller en vecka och 3 days.

Nae, jag vet inte kanske ska ta mig en äcklig kopp kaffe så jag inte somnar.
ellr baka en kllladdkakka,
nej jiuste det orkade jag inte göra.




Kommentarer
Postat av: evelina

re: thank you sweetie

2010-06-17 @ 18:44:07
URL: http://hhivefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0