Love is all we need.

Kan ni förstå hur fint jag tycker att kärleken är?
Och ne jag är inte alls en sådan som alltid tror på kärlek
och alltid älskar den, jag är inte mer än mämnniska och ibland
är det bara så jävla smärtsamt med kärlek.
Men den är fortfarande så fruktansvärt fin!!!
Åh blir alldeles til mig av denna fina kärlek.
Och kärlek är inte bara den man känner för din pojk/flickvän, det är ju
vad man känner för sin familj och sina vänner och sina djur och allt allt allt.
Jag känner så mycket kärlek till så mycket annat än till en pojkvän (Har ju ingen så)

usch, nu gjorde plötsligt kärleken så ont så jag fick rysningar i hela kroppen..
som jag sa, den är så jävla smärtsam till exempel när man förlorar den.
Det gör ont i magen,
Varför finns det smärta och förlust i denna värld?
fan.

Nu ska jag fan duscha, kan inte vara vaken längre.
Är alldeles förälskad i bröllop och kärlek och allt.
fan va fint! alla ni som har någon att somna bredvid inatt, eller bara någon som är den där speciella
nära ert hjärta, blunda!! Blunda och bara ta ett djupt andetag och känn lyckan, och känn kärleken!
Alla förtjänar att känna som ni gör, alla förtjänar att bli älskad och få älska,



Amor vincit omnia et nos cedamus amori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0