love and crime

Kom hem sent igår och dog i sängen på typ en sekund!
min tid hade gått ut vid elva ungefär, allt som hände efter det var jag som försökte kämpa med att hålla ögonen öppna.

Mobilen började ringa svinhögt idag 06.55,
först trodde jag av ren reflex att det var alarmet så jag kastade mig på mobilen och stängde av.
När jag sedan tittade på den och såg att det var William som ringt så tänkite jag först " han vill jävlas"
Sedan " men han kanske är på väg någonstans och vill snacka"
sedan " han kanske är på väg till sjukhuset eller ngn annan som jag känner är på väg dit"
så det blev bara att ringa upp och höra vad som hänt...
Well.. den jäveln satt på ett tåg på väg mot Göteborg och festival.
Jävla skit! han ska se 30 seconds to mars, JAG ÄR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK!!!
han skulle skicka ett sms när dem spelade, det hoppas jag då verkligen.. inte för att det ens är nära tillräckligt.
Fusk bara.
Men en sak till, vi har nästan inte träffats på en månad.....!!!
vi träffades innan jag åkte utomlands, och när jag kom hem en stund.
Men sedan har vi inte träffats på 4 veckor=!?!?!?!??! INSANE.
Varenda liten nerv i min kropp saknar honom!
usch bara usch.


Nu måste jag äta frukost och fixa i ordning mig, ska snart till den roliga staden... hmf.

I didn´t knew what to say,
so I said "i'm sorry"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0