I will burn the evidence

Det är sjuuuuuukt när jag tittar mig själv i spegeln.
Mitt hår är inte fixat alls, det är självtorkat och sådär, men det är rå fint!!
är så glad att det börjar växa ut nu och att jag var smart som bestämde att jag inte ska platta det varje dag, den tiden är förbi..
Mitt ansikte är lite bränt, öronen med, det gör lite små ont men inte allt för mycket i alla fall.
Annars är jag rätt så brun.
Haha did i tell you? jag solade bara magen där ett par dagar, så ryggen var KRITvit.
inte fint alls, men nu har jag som förstått att hur tråkigt det än är att sola ryggen så måste man annars
är det inte så fabulous.
Känner i alla fall hur hela kroppen puttrar, man skulle kunna steka ägg på mig nu.
Som tur är så är mina händer isbitar som alltid, de får kyla av resten av min kropp nu.

Imorgon är det midsommarafton! vissa tycker det är något att fira andra är negativa och skiter i det.
Well, jag tycker att det är mysigt!
jag ska mysa i alla fall och ta en promenad på dagen. Får se om det blir att sola, vi får se.

Saknar brudarna också, men cornelia träffar jag ju förhoppningsvis på lördag kväll.
haha ska ha mina killerheals då, stackars arma fötter de kommer inte vara glad på mig.
Men de får bita ihop helt enkelt och gråta på söndagen.

Nu ska jag leta upp lipsylet och sova
Jag är trött och behöver ny energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0