bestämt mig.

Har bestämt mig för att bo i Umeå så kort tid som det går.
Inte för att det är jätte stora fel på umeå, vissa finns såklart.. man kan klaga på allt om man vill.
Men Umeå är inte en stad för mig. Måste lämna den så fort det går, vilket blir säkert när jag pluggat klart.. så jag får härda i några år till troligtvis.

Var bara tvungen att fåur mig det.

Har tränat nu, rå duktigt med tanke på att jag var verkligen inte orkade men nu är det gjort i alla fall.
Imorgn blir det promenad på morgonen sedan gymmet.

NU ska jag måla mina naglar, läsa cosmopolitan och sedan se Sex and the city och leta upp min astmaspray, håller på avlida utan den.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0