All i needed was for you to love me.

Skåpet urstädat, imorgon studenten.
Emely, finfina Emely tar studenten imorgon. Sicknesss!
kommer dö på skolan utan dig så du kanske borde stanna?
Ne okej. Det känns så sjukt bara att vi känt varandra i två år och nu ska hon gå ut gymnasiet.
Det är såklart inget slut för oss utan bara en början, är så jäkla glad för hennes skull också!!

Drog i alla fall till stan med Vickis efter skolan och köpte mig damdamdam dödskallering och Jeans.
(buhu, alla har dödskalle ringen) haha vem bryr sig? jag älskar den och då spelar det ingen roll om andra har den!

Gjorde varma mackor när jag kom hem och en stor kopp med te.
Sitter i min soffa nu och lyssnar på ett geni och på regnet som droppar på.
Visst, så jävla sämst sommar med regn men det är samtidigt så mysigt att bara lyssna på regnet och mysa.

Om året i tvåan då?
Det har varit bra, jag har umgåtts med världens finaste William mycket och det har gjort mig gladast.
Han är den finaste vännen jag har, loveyou.
Han är dock i ett varmare land nu och har det bra! underbart för honom.
Hoppas han tar med lite sol hem i alla fall.

Jag har blivit mer självständig i år. Inte haft en pojkvän att luta huvudet mot och tagit stöd av.
Har gett all min kärlek till min fina vänner och min familj.Det är nödvändigt det med så.
Men i alla fall, mer självständig och har bara känt att jag klarar att vara själv även fast det inte är lika roligt som att ha någon.

Intigerna har varit få i år. men visst har det hänt en hel del som inte borde ha hänt, i'm sorry for that.
Men jag är bara människa och om jag inte gör fel kan jag inte lära mig, bullshit. Jag kan lära mig utan att
göra misstag, men nu blev det så i alla fall men det gör inget. Jag har förhoppningsvis lärt mig av misstagen och då var det kankse bra att de hände för att då kan jag se vad jag inte skall göra om.

Mitt hår har blivit längre, och mörkt igen. Jag har kanske inte växt på längden men säkert på bredden, vad kan jag säga till mitt försvar? fika är gott antar jag.

Jag har helt klart kommit tillbaka till mitt liv som teveserienörd och följer alldeles för många serier just nu.
Påtal om det så är det Greys anatomy ikväll, mysmysmys!

Jag har nog inte lärt känna någon ny person, hoppas jag inte har det nu för då blir det som jobbigt om jag säger såhär och så har jag det.
Dock tog jag tag i att träffa en människa jag velat känna men inte riktigt vågat. Det blev en förjävla bra vänskap det där.

Nu ska jag gotta mig i Sex and the city och cosmopolitan tidningar. Sedan kanske  krypa ner i soffan och se en massa teve.

Ni alla som går ut imorgon, grattis! ni har gjort ett bra jobb, och för er andra som har några år kvar
Det är er tur snart också, så bryt inte skallen av er när studenterna skriker " ett år kvar" imorgon, dem är bara avundsjuka ;)








Kommentarer
Postat av: sandra högläänderz

aaah guu vad fina bilder:D det såg råmysigt ut ju! och förövrigt, kloka ord kära vän!



förövrigt kommer det året gå så jävla fort och snart är det vår tur tjohoho

2010-06-09 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0