Usch

Pallar inte att enda bussen går till Hörnefors HALV TIO och jag börjar jobb TVÅ.
SÄMST. 
Blir så jävla arg!!! vad är felet?!??!?!??!?!?!?!?!?!!!!!
idiotjävlar.
Men nu tar jag en buss som inte går in i Hörnefors istället, får gå från E4an, men det bryr jag mig verkligen inte om
för jag vägrar åka dit 100 timmar innan.
Som ni kanske förstår så är det här en stor anledning till att jag INTE kommer fortsätta jobba där sedan.
VÄGRAR åka fram och tillbaka när busstiderna är sämst.

nu ska jag sätta upp håret och snart dra till bussen.
Det enda jag ska tänka på hela kvällen är " droskan med cornelia och vickis, droskan med cornelia och vickis"
ska tänka på imorgon kväll för att kunna härda denna kväll..
idag är jag rätt sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0